No more blonde moments!

Fyfaaan vad jag är utmattad. Har jobbat en vecka på ett nytt projekt som inte alls var lätt att lära sig, så all energi lades ner på det, tror jag aldrig har somnat så tidigt om kvällarna som jag har gjort under jobbveckan. Hoppas det blir bättre till nästa vecka!
Men idag har jag faktiskt shoppat! Gick upp tidigt och tog tåget till Gävle, sen kom Emma dit också. Vi kikade runt i affärer, träffade på Rolf Lassgård som jag tyckte var supercoolt! Haha, och åt god mat. Den bästa kebaben finns på Buddys i Gävle, utan tvekan! 


Hahaha, alltså... jag kan inte sluta skratta åt den här bilden, vet inte alls vad jag lyckas göra för min... men man måste ju kunna bjuda på lite mindre smickrande bilder på sig själv också!


Sen så mötte vi upp Sarah och Maria, de flesta kände sig kaffesugna så vi tog en varsin kaffe på waynes. Jag hade ett så kallat "blonde moment" då när vi satt och diskuterade hur länge Marias astmaallergi räcker.
Maria: Om man räknar ihop det så räcker den ungefär i femtio dagar
Jag: Va?!? Femtio dagar bara?? Det är ju inte ens en månad!
Alla kollar på mig med frågande blickar, sen när jag inser hur fel allting blev började alla skratta. Ja, så det kan gå. Men tur att jag inte är blondin längre! Sarah färgade mitt hår idag, this is the result:







Skönt att vara brunett igen faktiskt, får se hur lång tid det tar innan jag tröttnar igen...
Aja, det jag hittade under shoppingdagen var;

*Strumpbyxor
* Jeansleggins
* Vit skjorta
* Stövlar
* 3 förpackningar hårfärg

Och jag är suuuupernöjd! Men just nu orkar jag faktiskt inte skriva något mer, har alldeles för ont i ryggen och är alldeles för trött.
I morgon ska jag sova uuuuut, sen ser det ut som att jag ska fixa klart mitt gamla rum hos pappa senare på dagen. Bara jag får sova riktigt länge är jag nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0