Klaga inte, jag är sjuk.

Blääääääääää. Sjuk och jävlig, så roligt så jag dör typ.
Förkyld, feber, hosta och ont i hela kroppen. Men som tur är mår jag bättre idag än igår. Så i morgon ska jag tillbaka till utbildningen.
Sarahs födelsedagsfest var rolig, det bjöds på mycket skratt, god mat och tårta. Vi åkte limosin, drack champagne och lyssnade på Lady gaga på högsta volym.
Pratade med pappsen häromdagen, han var i Ö-sund och höll på att köpa en ny bil. En Ford Mustang Cab, svart. Kanske huuur snygg som helst. Försökte hitta en bra bild, men hittade inte exakt den, får ta bild på den och lägga upp sen! Den låter så härligt när man gasar på, looovely!
Aja, vad har annars hänt? Inte mycket, för jag har varit sjuk. Och snacka om att man gräver igenom bilder, tänker en massa och filosiferar när man är sjuk, och tycker synd om en själv såklart.
Kollade igenom bilder jag har tagit på mig själv, måste verkligen skaffa en helkroppsspegel till min lägenhet, för varje gång jag ska ta en helkroppsbild måste jag ta den i spegeln jag har på toaletten, och hur lyckade blir de egentligen? Haha, look for yourself:



Jag måste liksom huka mig ner, plus att det ser ut som att jag är förlamad i min ena arm..



HAHA, samma pose. Och förlamad arm...


Och om jag ska ta en bild i spegeln jag har i hallen kapas jag av på halva kroppen...

Tänk om man skulle ha en spegel över en heeel vägg.. Man kan ju alltid drömma...

I morgon ska jag som sagt gå på utbildningen, sen på kvällen ska jag ha svullokväll med brudarna, hoppas jag kan känna smaken på något av det goda vi kommer proppa i oss, haha.
På lördag ska jag träffa Emma, sen på kvällen ser det ut som att det blir middag med Agnes och Natalie. För Agnes åker snart tillbaka till England :(
Emma ska i allafall sova över hos mig, vi kommer säkert fjanta runt på stan och sånt som vanligt. Thats us in a nutshell!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0