ÄÄÄÄNTLIGEN

så har jag fixat internet till min egen dator! Så nu kommer det bli mer uppdatering här på bloggen :) dock inte nu för jag är huur trött som helst, ska börja jobba sju i morgon, så det gäller att bädda ner sig i sängen snart om jag ska orka upp!
Jobbade sju till fem idag, var hyfsat utmattad när jag kom hem, men det hindrade inte mig från att städa, diska, laga mat och ta en promenad!
Så det blir faktiskt inte så mycket mer skrivande ikväll, men jag kommer skriva mer nu, tack och lov!
Kom på att det var nästan exakt ett år sedan som jag bestämde mig att bli brunett, haha... ser jag ett mönster kanske?






Och nu känner jag mig som jag är på bilden, trött och utmattad på alla sätt och vis, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0