Work and dinner!

Idag var det lugnt på jobbet, skönt faktiskt, man är inte så van att det är så direkt. Så jag satt och diskuterade med mina kollegor. Allt från hårförlängningar till hippies, haha! Robin var den enda killen som satt med oss i början, stackarn fick höra på en massa tjejsnack.
Efter jobbet drog jag en sväng förbi staden och försökte hitta en vinterjacka, hittade en rätt så fin faktiskt. Men jag väntar nog lite till med att köpa en, har ju inte blivit så jättekallt ute. Men nackdelen med att vänta för länge är att det blir utplockat snabbt. Men det löööser sig!
När jag kom hem tog jag tag i min garderob, sorterade allting och hängde upp en massa kläder som under veckan har fått bott på soffan, fotöljen, köksstolarna.... Ja, ehm...
Det var huuur skönt som helst när jag blev klar, så nu är det ordning och reda i klädvärlden! Precis när jag skulle börja laga mat hörde Natalie av sig och undrar om vi skulle dra på stan och käka, och tro mig, det lät mer lockande än att så och laga ihop något tråkigt till sig själv. Så ner på staden vi for och åt, träffade även på käre bror som inte heller verkade ha någon lust till matlagning.
Nu ska jag snart ta en kvällspromenad, sedan försöka sova så jag är pigg i morgon. Då väntas jobb från 10:45 till 20:00. Sedan ska jag och Natalie dra och kika på en innebandymatch.


Bästa citatet idag var när Sandra frågade mig vad hon borde köpa till hennes syster som fyller 20:
Jag: Tycker hon om att hålla på med sig själv?
Sandra: .......?
Det jag menade, som kom ut fel, var att hon typ kunde köpa något presentkort på massage eller något liknande, men det blev som sagt... ja... fel. Chockerande när det gäller mig, eller inte.

Ciao!


Robin trodde jag typ hade storlek 42 på fötterna, tack för den! Snarare storlek 38, haha.




Robin




Catrine och Anna




Dagens Christine




Nej, jag ser inte alls trött och sliten ut, neej neeej.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0