På torsdag är det ärtsoppa, på Lördag är det fest!

Idag blev det en fika med Madde på stan, vi satt och pratade om allt möjligt, och hon berättade en minst sagt rolig sak! Haha. Jag hann också lämna in min stackars kamera som är sönder. Som tur är så hade jag tydligen lagt till en försäkring när jag köpte den, bra där Christine, jag tänkte smart för en gångs skull, plötsligt händer det!
Ikväll blir det utgång trots allt, men lite brudar från jobbet, ska bli kalaskul! Har inte varit ut på ett bra tag nu.
Vi ska sitta hemma hos mig först, sen blir det nog Olles. Så jag hoppas och tror på en bra kväll!
Nu ska jag stå och glo på min garderob i en timme och försöka klura ut på vad jag ska ha på mig, kommer säkert bli något svart ska ni se, jag slår på stort!
Hoppas ni får en bra lördag, för det ska jag ha! Tjohej!


Kanske slår jag på riktigt stort och har på mig denna vita skjortan? Hm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0