Nybakta bullar med mjölk!

Ååååååh gud så trött jag är. Satt med datorn i knät och kände hur ögonlocken blev tyngre och tyngre. Det är väl normalt sett då man kanske tänker om, och stänger av datorn och går och lägger sig? Nä, jag lägger mig ner i soffan med täcke på och datorn i famnen. Blev jag piggare av det? Nä... Och nu kommer det vara så jobbigt att kliva upp för att göra i ordning sig för kvällen. Men det är väl ändå jag i ett nötskal.
Blev ingen promenad med Madde, men jag blev bjuden hem till Anneli istället. Där hjälpte jag till lite med hennes bullbakning (Anneli gör dom bästa bullarna btw). Mathias och Peo satt i studion på övervåningen och tillverkade lite musik som vi lyssnade på, mellan varven av vårat prat.
Det känns faktiskt bättre nu, när jag har fått ur mig lite, Anneli var till stort stöd!
Sedan satt vi och fikade alla fyra, pratade om jobbet och så, vi hade riktigt trevligt helt enkelt! Kvällen avslutades med ett avsnitt av Amasing Race nerbäddad i soffan.
Så det blev en lyckad kväll! Nu ska jag borsta tänderna och lägga fram det jag ska ha på mig i morgon. Sen ska jag ansluta mig till drömmarnas värld!
God natt!

Saknar min lilla västgöt också (ingen aning om hur det stavas) Men hon härstammar från Töreboda! :) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0