"normala syskon"

Var hemma hos pappa igår på middag. Elias märkte att jag hade med mig en kamera och ville på en gång att vi skulle ta kort. Och jag var ju tvungen att ställa upp för lillebror! Vissa bilder på mig borde dock inte ens visas offentligt, men skitsamma! Ibland måste man bjuda på sig själv. Han knäppte på mig, jag knäppte på honom, han tvingade på mig sina kläder... Ja, bilderna får nog berätta.






















































Senare samma kväll drog jag hem till Anneli på 30-årsfest. Har lite bilder därifrån också, men de laddar jag upp ikväll. Nu ska jag ta en dusch, sen hem till mamma för att hämta tvätten. Och senare kilar jag förbi pappsen för lite mat.
Ikväll mina vänner blir det en långpromenad för Christine! Jag har ju sagt till mig själv att fem promenader per vecka ska det vara, och jag har tagit fyra denna vecka. Så ikväll blir final number five!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0