Löshår, löshår... och lite mer löshår!

Jag insåg nyss att jag har noll koll gällande löshår och tillbehör. Jag har tjockt och långt hår, men vill ha det fylligare, och längre. Var inne på happyhair.se nyss, försökte klicka mig runt bland allt hår. Har i allafall lärt mig att om man ska ha fejkhår, går det inte att färga det. Då får man köpa äkta hår, som typ är trippelt så dyrt. Frågan är ju om man ska köpa ljust äkta hår, och färga det med samma hårfärg jag har nu? Eller gissa och köpa fejkhår i liknande färg, och sen så kanske det blir fel. Och hur fan gör man med clips?! Ska man bara... "klicka" i dom i håret sen är det klart? Vilken längd ska man ha? Hur mycket hår ska man beställa? Skulle vara bättre om det fanns en affär i närheten som sålde, så man kunde se håret i verkligheten, och kanske känna på det innan man beställer. Nä, nu måste ju jag räkna ut vilken längd jag har på mitt hår nu, kolla upp hur pass mycket hår som ska beställas... Och ja. Billigt var det ju inte heller... Men det förstår jag, men ändå. Aja, får kolla upp det vidare.

Just nu sitter jag i soffan hemma hos mamma, har varit här på middag. Mamma hade gjort i ordning en mumsig gryta. Har även tagit en liten skogspromenad med Buster.
Snart ska jag bege mig hemåt, byta om och sedan bär det ut på en promenad med Madeleine.
I morgon väntar jobb, 07:45 - 17:00. Långt pass, men med mina underbara arbetskollegor är nästan ingen minut tråkig eller jobbig! Efter jobbet ska jag träffa Anneli, ska bli mycket trevligt. På fredag är det den sista dagen i telefon för tillfället, då är det utbildning igen. Ska bli roligt faktiskt!
Nä, nu ska jag fortsätta att titta på Dr Phil en liten stund till.



Älsklingspojken miin!

Kommentarer
Postat av: Andrea.

Hejsan!

Köp äkta via Taj Mahal (butik finns i sthlm), de har en webbutik med snabb leverans. De har ett toppenlim, så du kan sätta i löshåret "hamburger-metoden", dvs löshår, ditt hår, löshår, precis som en burgare om du förstår mig?? ;P. Då delar man upp löshåret i fyra delar (diagonalt sidan x 2, nere i nacken ca 5-6 cm bred, och vid huvudets bredaste punkt bak ca 10-14 cm beroende på huvudstorlek.) ;)

SYNTETHÅR = SKIT, så jag varnar dig för det!

Ha det fint!

2010-10-12 @ 11:33:58
URL: http://elffors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0