Kungarna av Tylösand

Ligger för tillfället nerbäddad i min soffa och kollar på Kungarna av Tylösand, jag vet faktiskt inte om jag tycker programmet är bra eller inte, det är lite sådär love hate... Jag själv skulle aldrig kunna vara med i en sån där serie. Men av någon anledning tycker man det är underhållande att se folk göra bort sig på tv, då talar jag nog för de flesta tror jag.
I morgon börjar en tre veckors utbildning igen, ska bli roligt! Mia hörde av sig förut idag och sa att jag kunde åka med henne dit, tur det... Jag är aldrig speciellt pepp att gå på morgonen.
Klurar även på lite saker jag behöver just nu, en vinterjacka är ett måste. Sen ska jag köpa nya uggs också... Och en snygg halsduk. Det är nog det jag behöver mest just nu, just ja! Ett par snygga vantar och en mössa också!
Mycket man vill ha här i världen.
Nu ska jag fortsätta kika på tv, sen ska jag bege mig till drömmarnas värld!

Nyduschad och nerbäddad i soffan, gött dä!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0