Kebabsallad ftw!

Ännu en seg söndag har snart passerat... Men har faktiskt städat idag och varit på en promenad med Madde, så helt slö har jag faktiskt inte varit!
Igår var det utgång som gällde, förfestade med Sandra, Martina och Erica. Vi hade väldigt roligt och trevligt. Sedan var det krogen som gällde, Olles, som vanligt. Där var det roligt, men jag mådde illa nästan hela kvällen, var inte alls kul. Det gick över typ en timme innan krogen stängde..
Nu ska jag kila iväg och köpa mig en kebabsallad, kommer sitta förjävla fint!
Fick faktiskt liite bilder från igår, men ingen på Sandra från förfesten, hade bara en och den var hur suddig som helst, men hon var där, haha!


Jag var taggad!


Martina och Erica, och en liten skymt av Sandra


Haha, det syndes rätt så väl att jag och Sandra hade druckit baccardi breezer melon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0