Italien!

Sist jag skrev var jag verkligen inte glad, dagen gick verkligen inte som jag ville. Dagen efter förändrade allt!
Jag fick reda på att jag skulle åka till Italien!! Ska bli så extremt roligt! Och jag ska äntligen få träffa Marina efter alla dessa år vi har pratat. Vi ska åka till Rom och Neapel. Tänk att få äta en riktig italiensk pizza, se och höra livet på gatorna, alla affärer... Det ska bli så underbart! Jag går seriöst med ett leende på läpparna varje dag nu, så härligt!
Min tröja som jag beställde hem från Nelly satt perfekt! Och den är såå mysig, perfekt nu när kylan har anlänt.
Nu ska jag äta frukost/lunch, sen ska jag sätta igång med min städning. Senare ska jag hem en sväng till pappa och kanske äta middag, ska höra med honom. Ikväll ska jag försöka hinna träffa Sandra och lite fler folk, och dra till Anneli på 30-års fest. Jag blir helt nykter hela helgen, kanske huuur skönt som helst!
Ha en bra lördag allesammans!






Rom


Neapel



 
Hon som är väldigt nöjd just nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0