Internetshopping

Idag har jag faktiskt, för första gången, internetshoppat! Visst har jag väl gjort det förut, men då har det mest varit böcker, filmer, mobiltelefon och sådant. Men jag har aldrig tagit mig i kragen och handlat kläder eller skor. Så jag tänkte idag, varför inte? Jag har nog varit för feg förut, jag menar, beställa kläderna, vänta tills de ska komma på posten, sen kanske de inte passar så man måste skicka tillbaka dem, lååååång process. Men tänkte som sagt testa något nytt idag, så jag gjorde en liten mjukstart:








Mysiga saker nu till hösten!
Och nu ska jag göra kväller, ska bara platta håret först. Sedan byta om till pyjamas och mysa framför tv:n.
I morgon väntar ännu en dag med utbildning, så det gäller att få sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0