Idag har jag...

* Skurit mig på toalettrullen (ja, det är tydligen möjligt, och gör förjävla ont, som när man skär sig på ett papper fast värre)
* Skrattat väldigt mycket
* Fått ett mystiskt utslag på armen som kliade som fasiken
* Gjort en mycket god pastasås med fläskfilé
* Unnat mig lite godis
* Varit ute och gått en timme
* Planerat
* Sjungit
* Blivit besviken


Ja, såhär kan ett inlägg se ut när jag är alldeles för trött och har idétorka.
Orkar inte plocka fram kläder tills i morgon, det enda jag orkar är att borsta tänderna, tvätta av mig sminket och byta om till pyjamas.
Vill för övrigt färga mitt hår ännu mörkare nu snart... hm...
Äsch, god natt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0