En bra fredag enligt mig


Är när jag får ha myskläder på mig...



När jag får ha dom här på mig...


Och är när det är Idol


Då mår jag som bäst!


Det är så jag spenderar min fredag, och det rör mig inte i ryggen att jag är ensam ikväll, ska jag vara ärlig börjar jag gilla att vara ensam mer och mer. Känner inte samma behov som jag hade förut och vara med folk hela tiden. Nu har jag spenderat lite dagar själv, och jag gillart! För typ ett år sedan var jag ut på krogen vaaarje helg, men nu föredrar jag hellre en myskväll. Börjar jag bli vuxen i sinnet kanske? Eller bara tråkig?

I morgon ska jag fika med Madde, sen kaaanske det blir utgång med lite tjejer på kvällen, vi får se hur det blir. Hur som helst så tror jag på en trevlig lördag!

Ska försöka ladda in bilderna från företagsfesten som var igår, vi får se om det blir senare, håll utkik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0