Den som spar, han har...

Okej, en sak kan vi konstatera! Jag och spara pengar... Går inte ihop!!
Suck... Aja, men nu ska jag verkligen snåla inför resan.. Äta ute så lite som möjligt och äta matlåda istället. Och den enda gången jag ska ut är nästa helg, för då är det ju faktiskt statt.
Tur att man fyller år i November så jag får lite fickpengar. Då känns det faktiskt lite bättre.
Var och kollade statusen på min älskade kamera som är på lagning, men fick inte reda på något, de skulle höra av sig i morgon. Hoppas verkligen att den blir klar innan vi åker, att inte ha en kamera i Italien går bara inte!
Den här resan har faktiskt räddat min vardag, den gör verkligen att problemen jag hade förut känns 1000 gånger lättare.
Har också börjat att skärpa till mig, ska försöka låta bli att äta sötsaker och liknande på vardagar, och bara hålla mig till en dag i veckan. Så gjorde jag förut och tro mig, det gav resultat! Jag ska också försöka ta mer promenader samt äta mer frukt och grönt. En sund omväxling helt enkelt!
Så... Nu ska jag ta en frukt, sen betala lite räkningar och slutligen ta en promenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0