Blåååsväder

Brrr, idag är vädret riktigt ruggigt. Och blåsigt! Snacka om höstväder. Utbildningen idag har gått sådär, var väldigt trött. Inte så konstigt då jag sov extremt dåligt inatt. Hade en jättehemsk mardröm. Den värsta jag har haft på länge, vaknade upp med ett ryck klockan två på natten, kroppen värkte, hjärtat bultade och jag visste varken ut eller in. Ringde Daniel och pratade ett tag, för han är alltid vaken vid den tiden på natten, haha. Sen kunde jag somna om efter en stund.
Jag har aldrig haft problem med att sova, men nu på sistone har det inte gått bra alls...
Idag ska jag bara ta det lugnt, dock ska jag gå ut och gå senare, hoppas jag inte blåser bort...
I morgon är det fredag, ska luncha med Nathalie eftersom det är tacobuffé på CFL. Mumsigt! Ska bli roligt att träffa henne, var ett tag sedan nu.
Och i morgon efter utbildningen ska jag och några andra brudar från jobbet dra ut och käka, senare drar vi hem till Catrine och festar på lite grann. Slutligen ser det ut att bli krogen. Kommer bli skitskoj! Eller som jag och Madde säger, Kalasbra!
På lördag kommer västgöten Emma hit, då ska vi bara ta det lugnt och umgås, laga ihop någon god middag eller så. På söndag kommer jag nog spendera hela dagen i soffan och ladda upp för ännu en veckas utbildning.
Nä, nu ska jag vila lite, sen ut på en promenad. Hörs!



I morgon = Luncha med Nathalie

(Har inga bilder på alla oss tjejer från jobbet, förhoppningsvis kommer det knäppas i morgon ;)

 


På Lördag = Umgås med Emma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0