Aldrig nöjd

Nej precis, jag är aldrig nöjd med mitt hår... Eller jo, nöjd är jag väl, en liten stund, sen tröttnar jag och gör något nytt. Det blir alltid så att jag färgar det mörkt på hösten, sen färgar det sakta till blont igen närmare sommaren. Men i år vill jag inte göra så! Har en ljusbrun färg nu, men istället för att färga det ljusare tänker jag bli mörkare. Är inte nöjd med min färg nu (chockerande), så snart blir det en mörkare nyans, och kanske frisyr! Hittade några färger jag gillar...









Grym frisyr! Den skulle jag vilja ha, men då skulle jag behöva anställa en hårstylist för flera tusen kronor som fixar mitt hår varje morgon i timmar... Men man kan ju alltid drömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0