Written in the stars

Lördag kväll... 70% av Söderhamns befolkning är berusade just nu, jag tillhör de resterande 30% (okej, ungefär siffror).
Ni förstår, det är inte ofta Statt har öppet här i Söderhamn, så när det väl slår upp dörrarna är det som att verkligen ALLA ungdomar flockas där. Jag förstår dem, jag älskar att gå på Statt, man träffar väldigt mycket folk och det är en mycket större yta att röra sig på.
Varför är inte jag ute ikväll då? Magkatarr... Okej, inte bara det, jag ska ju utomlands till veckan och då vill jag gärna ha lite slantar över. Så jag får bita i det sura äpplet och sitta hemma ikväll.. När alla andra är utklädda till allt möjligt och röjer loss på Statt, skulle ha varit roligt att få spöka ut sig lite för en gångs skull... Men en positiv sak finns ju, jag slipper ju vara bakfull i morgon!
Inatt vaknade jag av att mitt alarm slog på, klockan halv fem. Tv:n var på och Mtv spelade kanske en huuur bra låt som helst! Jisses alltså, jag somnade om gott efter ha lyssnat på den.

Tinie Tempah ft. Eric Turner - Written in the stars


Lyssna och njut!

oh written in the stars
a million miles away
a message to the main
ooooh
seasons come and go
but I will never change
and I’m on my way




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0