Positivt väger mer än negativt

Dagen började väl i princip med att jag upptäckte att någon på mitt jobb har stulit en påse jag glömde kvar där igår med en massa smink, småprylar och kläder från Italien. Blev lagomt förbannad men mest bara ledsen, vem fan gör något sådant egentligen? Jävla förlorare. Aja.. Orkar inte lägga ner energi på det då det inte finns något att göra åt saken. Lite bitter dock då jag fick inhandla nytt smink... Men shit the same!
Hur botade jag deppigheten? Lite shopping såklart!




Uggs har alltid varit ett måste för mig på vintern, likaså i år!

Myysiga vantar

En vanlig med ändå snygg tröja


Nytt smink (som dock ligger i necesären of course)


Så dagen har inte varit så dålig ändå.

Fia ville ta en kvällspromenad så vi trotsade kylan och tog oss en prommis. Pratade om allt och ingenting, som vanligt. Tappade känseln i låren, dags för långkallingar tror jag!

Ligger och smälter middagen just nu framför en film.. Idag blev det stekt lax med sallad, mycket gott, och nyttigt såklart! Nu har jag startat mitt nya nyttiga liv, och hittils går det bra. Trots att jag blev bestulen så är jag faktiskt glad!


You cant take away the smile of my face


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0