Magkatarr

Oooh yeah vilken rolig vecka jag har haft! Eller inte...
Har åkt på magkatarr.. Usch! Det är jättejobbigt, kan knappt äta något och när jag väl gör det får jag jätteont i magen. Men har fått medicin för det nu, så det är på bättringsvägen.
Det måste gå över tills jag åker till Italien, annars blir jag ledsen... men det gäller att tänka positivt!
Aja, idag vaknade jag sent.. Kunde sova rätt så bra för en gångs skull. Sov hemma hos mamma inatt, var så trött på min egen lägenhet.
Satt och bläddrade igenom gamla bilder på hennes dator, var rätt så kul att se hur man har förändrats genom åren. Tänkte visa lite bilder, och nu kanske ni tänker "ännu fler egobilder.. suck", men det skiter jag i. Jag lägger inte upp dom för att vara ego, utan när jag ser dessa bilder kommer minnen fram, hur jag var, hur jag tänkte när de togs. Bilderna är dock under en 2 års period, men snacka om att gå från blondin till brunett till mellan till blondin till brunett till ännu mörkare brunett... ja ni fattar nog.


Gammal, gammal bild.. och vad hände med utväxten?!


Lite senare, början av 2009, hemfärd från Daniel. Klippt till håret lite och fixat monsterutväxten!


Här var jag nog som blondast.. slutet av 2009 tror jag.


Men fick tillslut nog, slutet på 2009 blidde man brunett


December 2009, håller kvar i den bruna färgen...


Början av 2010, någon blandning mellan brunt och blont


Tog dock inte lång tid innan det blev ljusare


Nu hoppar jag fram några månader.. Ser ni, utväxten lurar?


Lika bra att färga det mörkt igen!

Och i dagsläget, ännu mörkare! Taadaa.

Stackars mitt hår alltså, under två års tid har det fått genomlidit mycket.

Nu ska jag äta lite mer a-fil...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0