Jag kom, jag såg, jag åt, jag upplevde!

Okej, en sak kan vi konstatera, Italien var grrrrymt! Jag kom, jag såg, jag åt, jag skrattade, jag upplevde! Det var en underbar vecka. Vädret var mestadels bra, 20 plusgrader och sol. Maten var underbar och det fanns verkligen hur mycket som helst att se!
En av de bästa sakerna med resan var att jag äntligen fick träffa Marina efter fem års vänskap i två olika länder. Det var hur kul som helst och Marina var jättetrevlig. Jag drog och käkade pizza med hennes vänner och hon visade mig havssidan i Neapel, och det var så vackert! Jag åkte hem med ett löfte att komma tillbaka till sommaren, och sen ska hon komma hit till Sverige.
Jag har lite bilder från resan, har inte några på denna datorn utan bara några som jag tog från facebook, där alla andra bilder är btw. Försökte nyss ladda upp lite bilder men min dator är störd! Så ni får helt enkelt kolla på facebook!
Hur som helst, här kommer LITE bilder från Italien:

 





Kul att dessa två bilderna var det enda jag kunde ladda upp, så ni behöver inte sucka och tänka "ego" för tro mig, jag har massa bilder på sevärdigheter som jag vill ha upp här i bloggen, men min jävla dator vill inte det.

Aja, nu ska egoisten laga sig lite mat, om magen tillåter. Ciao Bella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0