Goodbye

doppidoppidoo...
Har massa olika känslor i kroppen just nu, nervositet, glädje, saknad, frustration, orolig... Ja men typ hela köret!
Har jag packat? Nej. Hm...
Slappna av var det ja, hitta sitt inre lugn. Som verkar ha övergett mig idag. Kom igen nu, ett djupt andetag!
.
........
............
...................

Nä, funkade inte.
Aja, det här ska ju i allafall föreställa mitt sista blogginlägg innan jag åker. Har så mycket jag vill skriva men ändå inte. Lite smådrygt.
Äsch, nu ska jag ta mig i kragen, äta en kaka, krama lillebrorsan, dra hem till mamma, dra hem till mig, dra en packning, dra en duschning... Stavas det så? Ser så konstigt ut.. duchning, dushning.. nä det såg ännu konstigare ut, aja, nu drar jag helt enkelt!
Ha det gött allesammans!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0