Svärdfiskarna eller fotbollsmatch?

Idag är det tydligen många bra serier på femman, Desperate Housewifes m.m., sånt som man vill ligga och titta på när man är sjuk (inte för att jag är sjuk, men ändå). Av någon anledning får jag bara in Viasat Sport, Discovery och 6:an på min nuvarande TV (den andra gick ju sönder). Så jag får välja mellan att titta på Discovery där de visar "Svärdfiskarna" eller ViasatSport där de visar "Trans World Sport" eller 6:an där de visar en fotbollsmatch mellan Arsenal och Porto.
Behöver jag säga något mer?


Haha, hur ser min hand ut egentligen på den här bilden?!

Ja, jag har lite tråkigt för tillfället. Men sjuk är jag icke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0