Myslördag

Idag hittils har jag inte gjort mycket. Vaknade runt tolv och gick upp, knäppte på radion på högsta volym och sjöng med alla sommarlåtar Mix Megapol spelar idag medan jag gjorde frukost.
Idag är en såndär dag när jag inte vill göra något speciellt, bara vara, bara ta det lugnt... Ska laga lite mat senare, kanske baka något roligt. En promenad blir det nog också, vädret är ju helt underbart! Solen är så fruktansvärt välkommen säger jag bara! Ikväll ska jag troligtvis kika på Melodifestivalen. En helt okej Lördag för mig.
För någon vecka sedan köpte jag en webbkamera, trodde väl i allafall att det skulle bli hyfsat bra bilder, men ack så fel jag hade! Se själv;

       

Haha, en aning suddiga.. Får nog skaffa en lite bättre inom en snar framtid :P
Ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0