Jag är inte sjuk

Jag är inte förkyld, jag har inte feber, jag har inte ont i kroppen, jag kan andas genom min näsa, jag känner mig hur pigg som helst, jag är sååå kry just nu!
Om jag intalar mig detta hela tiden kanske jag blir frisk snabbare? För jag har inte tid att vara sjuk!
Ikväll ska jag packa, bara det känns som en mounteverest bestigning för mig just nu. I morgon jobbar jag 08:00 till 12:00, sedan åker jag till Gävle för att gå på en föreläsning som Alex Schulman håller i, med Sarah och Madde. Blir nog en tripp på stan innan det också!
Övernattning blir det hos Sarah till Torsdagen, då ska jag åka tåg till Daniel, där blir jag nog till Måndag. Sedan på Tisdagen börjar jag jobba igen.
Ser ni? Jag har inte tid för att vara sjuk, verkligen inte! Men jag ska fortsätta intala mig att jag är frisk så blir det nog bra.
Jag är inte sjuk, Jag är inte sjuk, Jag är inte sjuk, Jag är inte sjuk, Jag är inte sjuk, Jag är inte sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0