En vanlig snusdosa, eller?

När jag var hos Daniel i helgen så fick jag en present. Jag låg i soffan och tog det lugnt, när Daniel sa åt mig att blunda. Jag gjorde som han sa, och hörde hur han fipplade med papper, spolade i vattenkranen och klippte i något.
Sedan kom han tillbaka till soffan och sa åt mig att titta. Då fick jag den här;


Kanske en helt vanlig snusdosa... Eller?


Såklart det inte var! Det var en bild på honom där i!

Så nu har jag fått i uppdrag att samla saker i den som påminner om honom. Det påminner mig om Sunes sommar, när Sune ger bort ett par örhängen till en tjej han är kär i, i en snusdosa.
Det var en bra present och jag blev glaaad! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0