Är man rastlös så är man...

Ibland kan det vara så att det är lugnt på jobbet, då händer det att man pratar om allt och ingenting med sina arbetskamrater, som idag tillexempel.

Jag: Fyfan... Jag skulle ALDRIG våga stå på ett tak 15 meter upp från marken och skotta bort snö, tänk så ramlar man ner?
Fia: Du tror inte att det kan vara så att de har skyddslinor? Det ser man ju att dom har...
Jag: Ja, jo.. Okej då, men ändå. Jag skulle aldrig göra det.

Fia: Min största rädsla är att föda barn.. Kan inte ens tänka tanken, det skrämmer mig mer än döden.
Jag: Min största rädsla är höjder, jag skulle aldrig hoppa bungyjump eller hoppa fallskärm!
Johanna och Fia: Gud vad kul att hoppa fallskärm!
Jag: Jag föder hellre ett barn än att hoppa fallskärm!
(några minuter senare)
Johanna: Fan vad läskigt att stå sådär högt upp på taket och skotta, man kan ju ramla ner!
Jag: Men de har ju skyddslinor, det syns ju...

Undrar om någon annan hörde vårat samtalsämne, men är man rastlös så är man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0