Nuuuuså

Sämst på att blogga, jag vet! Men nu så, så ska jag verkligen ta tag i detta och få upp min blogg på fötter igen!
Just idag kommer jag inte skriva så mycket, eller kanske mer ikväll om jag finner tiden. Jag ska iväg klockan fem för att kika på en fotbollsmatch med Helene och några fler. Sen får vi se vad som händer.
Jag kan väl skriva en summering av vad som har hänt sen sist:

- Jag har jobbat
- Jag har åkt in på sjukhus (problem med magen, de vet fortfarande inte vad det är)
- Jag har skrattat
- Jag har gråtit
- Jag har varit i Stockholm på Helenes student
- Jag har blivit träffad av måsbajs, i håret, på jackan och på handen, treeeevligt.
- Jag har börjat fått lite (och då menar jag LITE) ordning på lägenheten

Ja, det är väl ungefär det som har hänt. Orkar inte skriva detaljerat om allt för då skulle det bli en hel bok, om inte två.
Jag kan ju i allafall berätta vad jag gjorde igår, det kan jag bjuda på!
Dagen började med att jag vaknade ett på förmiddagen, inte så lyckat kanske. Klev upp, snackade lite med Helene, som hade varit vaken sen åtta på morgonen (jag blev inte förvånad). Vi bestämde att hon skulle komma hit, vilket hon gjorde såklart! Det blev en åktur ner på stan, kikade runt i lite affärer. Vi avrundade det hela med en varsin sallad på Waynes.
Senare åkte vi till Sandarne, vilket jag tyckte var roligt.. Jag är nästan aldrig där längre. Vi drog hem till Tommy och la oss på gräsmattan och chillade, skrattade och tog roliga kort. Det är våran thing you know, ta fula kort. Så om ni inte vill se fula kort framöver här på min blogg, råder jag er att sluta läsa den nu!
När någa kort hade tagits, var det dags för mat, Tommy hade faktiskt grillat! Så det blev fläskfilé, strips och beasås med en god sallad, ytterst mumsigt!
Sen så smälte vi maten framför "Once upon a time in Mexico" och dregglade över Johnny Depp. När den var slut bestämde vi oss för att spela några partier poker med Tommy och hans polare. Vi höll på från tio på kvällen till ett på natten typ. Och det gick bra för mig! Jag vann faktiskt, för en gångs skull.

Så, nu har jag lite skrivkramp i fingrarna. Men som sagt, jag kommer uppdatera mer nu.. och lägga upp lite bilder. Så stay tuned!
Nu ska jag göra i ordning nåt att äta. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0