Musiken har inga gränser

Åh käre värld vad trött i kropp och sinne jag är.. Men ett inlägg ska ni få, för nu har ju jag lovat att ta tag i bloggen igen!
Ligger för tillfället i sängen och smälter maten lite. Tänker på Daniel.. Undrar hur det går för honom där borta i Norge. Han har ju åkt dit och skaffat jobb. Det går säkert bra. Vi har inte kunnat prata så mycket, blir ju lite andra mobilkostnader när det är i ett annat land. Idag hann vi typ bara snacka i 4 minuter. Sen tog hans pengar på mobilen slut.. inte hann man säga pusshej eller nåt..
Ska åka dit och hälsa på karln när jag har semester, ska bli ytterst trevligt! Man saknar ju den rackarn.

Nä, ska nog ut på en prommis nu, en kort sväng. Behöver drömma mig bort i musikens värld känner jag.
Kanske skriver ett inlägg innan jag ska gå och lägga mig sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0