Härlig söndag med en massa skratt!

Nu blir det ett litet nattinlägg, lovade ju att skrapa fram lite bilder också!
Åkte som sagt och kikade på fotboll med Helene och några fler, och rätt lag vann, det vill säga Stugsund. Jag och Helene blev lite rastlösa emellanåt vilken resulterade i att vi knäppte lite kort och så :)
När matchen var över skjutsade Helene mig till Madde som ville ut och äta lite mat. Så vi gjorde i ordning oss hemma hos henne, sen gick vi över till Tassili och käkade lite krubb! Madde tog något jag inte kommer ihåg namnet på, men det var kött och pommes i allafall, haha. Jag själv tog en mumsig kycklingsallad.
Vi hade mycket att prata om och när maten var slut på tallrikarna och vi var mätta och belåtna gick vi hem till Madde igen. Då hörde Natalie av sig och undrade om jag ville träffa henne och Agnes, så de hämtade upp mig och vi åkte hem till Agnes. Natalie var lite bakis så vi låg mest i en hög i sängen och babblade, Agnes försökte tappert få igång hennes internet på datorn emellanåt, men det slutade mest i svordommar, haha. När Natalie blev lite piggare åkte vi iväg till donken för en liten glass! Skitgott, jag tog en med chokladsås och Agnes tog en McFlurry med smarties. Bakis-Natalie tog en cola :) Efter det kände vi att vi inte direkt var klar för kvällen, lite mer bravader skulle det bli! Så vi bestämde oss för att åka upp till Östra Berget för att titta på utsikten. Jag fick nog ett sockerrus under bilfärden dit, för jag agerade arg tonåring i puberteten hela vägen dit, vilket gjorde att de andra skrattade en aning. Äsch, man kan ju inte alltid vara normal, eller hur?
Utsikten uppe på berget var hur fin som helst, vi kom precis dit till solnedgången.
När solen hade gått ner skjutsade vi först hem Agnes, sen mig. Det har varit en bra dag, fler sådana ska det bli!
I morgon ska jag ner på stan och uträtta lite ärenden, dels kika vad tatueraren har för tider och så. Sen ska mamma och jag försöka få mer ordning på lägenheten.
Här kommer lite bilder från dagen, enjoy!


Börjar dagen med lite egobilder såklart!









Stugsund mot Kilafors

Helene var lite uttråkad ibland








Sen blev det ju som sagt mat med Madde, här är min kycklingsallad




Agnes och jättepigga Natalie

Och jag hade också det mysigt i sängen :)


Natalie och Agnes uppe på berget

Sen var denna dag slut :) tack för den alla ni som var med!


Jag har äntligen lyckats hitta ett par shorts :) kan lika gärna slänga upp en bild på dom också


Och när jag ändå är på G kan jag avsluta detta inlägg som jag började det, med en egobild! ;)
Nu blir det sängen, Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0