Wonderdress!

Klickade för ett tag sedan hem kanske väääärldens snyggaste klänning från Nelly! Mums!
Nu kommer man bara gå och gruva sig i några dagar för hur den kommer sitta på, om den kommer passa eller inte. Men jag får hoppas!
Hur den ser ut får ni se när jag har fått hem den. Dock vet jag inte om jag ska ha den på nyår eller inte, den är inte svart.. Men man måste faktiskt inte ha svart på sig. Men det är snyggt.
Men den klänningen jag beställde hem idag kan jag nog ha på juldagen i såfall :) Nyårsklänningen får jag ge mig ut i butikdjungeln och leta efter, tillsammans med andra panikslagna kvinnor.
För övrigt vill jag verkligen inte ha vinter! Jag vill ha sol, värme och gläädje överallt. Visst, det är ju glädje under jul och nyår, men inte lika mycket som under sommaren. Jag är så less på att sminket ska fastna på halsduken, att mössan kliar och att jag måste ta av mig vantarna varje gång jag måste göra något på min touchmobil. I-landsproblem? Yeah!
Aja, nu ska jag försöka bli sömning, har ett mindre roligt arbetspass i morgon. Men tanken på att jag får träffa alla goa tjejer på kvällen kommer göra det lättare! :)
Puss och god natt!


Visst passar jag i Natalies glasögon? Haha, hon ser lite misstänksam ut där i bakgrunden :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0