Vissa känslor kan bara försvinna!

Egentligen borde jag ta en promenad nu... Men jag vill verkligen inte ikväll! Uääh. Hm.. Aja, kan väl i allafall ta en halvtimmes. Tog ju faktiskt en 40-minutare igår och i förrgår. Plus att jag har ont i halsen och min röst börjar ta stryk. Uääh igen! Har verkligen inte tid att bli sjuk.
Har rätt så mycket att göra i morgon, händer en hemlis på morgonen/förmiddagen, sen ska jag iväg till jobbet klockan tre på en timmes utbildning. Senare kommer mamma hit så vi ska få upp helkroppsspegeln jag har fått, och skruva upp lite hyllor.
För övrigt tycker jag inte om att känna mig "underlägsen", känna mig svag och liten. Vilket jag gör nu, när en sak påverkar mig mer än vad jag egentligen vill. Det är frustrerande och svårt att skaka av! Men jag tänker inte det låta rubba min good-feeling jag har, för den är alldeles för dyrbar för mig. Så med det sagt ska jag lyfta på röven och ta mig en liten prommis. Sen ska jag slappa resten av kvällen med gott samvete! Ikväll ska jag också försöka fortsätta på den där novellen ni fick ett smakprov på förut, så håll utkik!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0