Vill ha

När man ligger hemma och är sjuk bläddrar man runt mycket på internet. Har idag försökt hitta någon snygg nyårsklänning att trycka på sig.. Nelly brukar ju ha många snygga klänningar, men jag hittar inte direkt någon som faller mig i smaken. Får ge mig ut i butikerna istället och försöka hitta den lilla svarta.


Mums....


Ett par nya, snygga skor vill jag också ha. För jag har ju verkligen brist på det. Host. Frågan är ju om man ska våga använda ett par vanliga klackskor eller om man ska köra säkert med stövlar. Vill ju inte direkt spendera nyårsafton på akuten med bruten fot.

Ge mig alla dessa skor, nu tack!

 

Fast de snyggaste klackarna jag hittade var nog dessa:

Jag menar, snacka om fynd! Och vad lätt att gå runt i de där på ishal mark. Eller ännu bättre, skaka på stjärten med dom på krogen! Tror dock att jag kan göra dessa klackskor själv, tror pappa har lite spik över i källaren.

 

Och till sist, eller okej, näst sist. Jag vill färga håret... Igen! För 3456755:e gången. Stackars mitt hår, men jag tröttnar så oerhört snabbt! Nu vill jag ha ljust hår igen, och någon slags frisyr... Vet dock inte vad för frisyr, men färgen vet jag!

Den här kvinnan har seriöst världens snyggaste hår och hårfärg. Och det är precis såhär jag vill ha mitt hår! Ska göra allt i min makt för att få det liknande i allafall.

 

Och den sista punkten på min villha-lista, blåa linser. Jag är så trött på mina bruna och vill ha en förändring! Ska försöka beställa hem ett par fort.

 

Ja, detta inlägg resulterar hur pass tråkigt jag har det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0