Vem är Christine?

1.HUR GAMMAL ÄR DU OM FEM ÅR?

- 26 år

2. VEM TILLBRINGADE DU MINST 2 TIMMAR MED IDAG?

- Natalie

3. HUR LÅNG ÄR DU?

1,66

ÄR DINA FÖRÄLDRAR GIFTA ELLER SKILDA?

Skilda

VAD FICK DIG ATT VERKLIGEN SKRATTA SENAST?

- Jag och Natalie skrattade tillsammans när jag skulle testa knäppa igång en eltandborste i

affären, som lät jäkligt högt och jag fick stå och kämpa i några minuter att stänga av den

ÄR DU SOCIAL?

- Ja det tycker jag!

TYCKER DU OM ATT MYSA?

Ja det är mysigt.

HAR DU NÅNSIN ÅKT AMBULANS?

Jajjamen

VAD SPENDERAR DU HELST PENGAR PÅ?

Skor!!

VAD VAR DET SENASTE DU KRAFSADE NER PÅ ETT PAPPER?

- Mitt namn tror jag

HAR DU NÅGON TATUERING?

Jag har två stycken

HAR DU NÅGON PIERCING?

Nej men vill ha en i naveln

HAR DU NÅGRA SYSKON?

Två bröder

HUR BOR DU?

I en egen lägenhet

VAD HAR DU FÖR KLÄDSTORLEK?

Small-Medium

VAD TYCKTE DU OM DESSA FRÅGOR?

Ett helt okej tidsfördriv

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0