Tillbaka på banan

Då har ännu en vecka nått sitt slut. Det har varit en mestadels tråkig vecka tycker jag. Beror väl mest på att jag har varit sjuk. Och innan idag har jag inte motionerat på 6 dagar! Usch, inte alls likt mig. Men just den här veckan värderade jag min hälsa och passade på att bara vila och ta det lugnt. Ville inte riskera att bli sjukare när det är så nära inpå juletider.
Så i morgon börjar jag på nytt och börjar motionera igen, sakta men säkert. Ska inte överbelasta luftrören.
Och snart är det julafton, gud så tiden går fort! 2010 är nog det året som har gått snabbast.
Alla julklappar är inhandlade, tack och lov! Extremt skönt att ha det gjort.
Nä, nu ska jag försöka bli trött, kanske ska ta och kolla på Inception, lånade den av brorsan här om dagen men har inte tittat på den ännu, folk säger ju att den är väldigt bra.
Och i morgon är det dags för jobb, inte så långt pass. Efter det blir det hemåt och fixa i lägenheten.


Fick ett sms från Daniel i morse som gjorde min dag, helt underbart hur ett sms kan få en att må så mycket bättre :) Så det tackar man för!

God natt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket brukar du handla julklappar för?

2010-12-21 @ 01:50:25
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0