På bättringsvägen!

Äntligen har jag börjat låta som en människa när jag pratar! Hejdå efterblivna kråka, kaaah.
Och jag vill tilläga att det är såå tråkigt att bara sitta hemma, man börjar seriöst klättra på väggarna! Plus att jag inte kan gå ut och gå, för om man är tjock i halsen och hostar konstant är det nog inte bra att suga i sig en massa kalluft, nä.
Och jag är faktiskt en aktiv människa så det har inte varit lätt för mig. Jag måste röra på mig varje dag på något sätt. Men jag har insett nu att jag kommer bli frisk snabbare om jag bara stannar hemma och vilar.
I morgon ska jag i allafall testa jobba, hoppas rösten håller, vill inte behöva gå hem.
Och idag kommer Agnes hem! Tjohoo! Så i morgon är vi ett par brudar som ska gå ut på quiz, blir dock väldigt nyktert för moi, men det kommer bli kul ändå!
På fredag är det ju som sagt dags för svullo hemma hos Natta. Fredagsmys på högsta nivå, åh vad jag längtar! Och på lördag ska jag och några andra tjejer från jobbet fira Madde för att hon är klar med skolan. Så det är lite fullt upp de dagarna som skall komma, men det har jag inget emot.
Nu ska jag kolla klart på Project Runway, sen blir det matlagning, stekt lax med fetaostsallad, muuuums!


Some words it feels like you wait your whole life to hear, and some words you wish you never heard at all.


Alltså seriöst, jag måste sluta kolla på gamla bilder på mig.. ge mig tillbaka mitt blonda håår! Snyft...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0