Nattblogg

Men att det ska vara så svårt att bli trött! Kan ju dock bero på att jag vaknade klockan ett på dagen idag.
Vilket jag ångrar nu, börjar jobba klockan halv nio i morgon.
Och rinner gör det ur ena ögat, så jävla drygt. Blir så rätt så ofta sen jag opererade ögat... Och svider gör det för allt smink har kletats ut.... Ska tvätta av ansiktet snart.
Sen är jag täppt i ena näsborren, skönt ändå, att kunna andas ur en i allafall. Får panik när jag är täppt i nästan, känns som att jag inte får någon luft.
Skitvarm är jag... Har varit det hela dagen... Kanske har kommit i klimakteriet? Skulle väl vara något, i 20 års åldern.
Fan vad mycket punkter jag använder mig av i mina inlägg.... Ja ni fattar. Insåg det nu, lite smådrygt kanske, men jag har inte tänkt på det.
Har suttit och klurat på ännu en tatuering, är sugen på en tredje. Kanske en bakom örat? Det är skitsnyggt! Men måste hitta rätt motiv också.
Nä, nu ska jag tvätta av mig mitt smink så det slutar svida. Sen vet jag inte vad jag ska göra... Daniel slutar jobba klockan två, kan ju snacka med honom en stund då så kanske jag blir trött, och nu lät han som världens tråkigaste människa, haha, det är han inte. Men jag blir mycket lätt trött när jag pratar i telefon, kan inte räkna på fingrarna hur många gånger jag har somnat under ett samtal.
Snyggast var nog när jag hade däckat på soffan för någon vecka sedan, vaknade av att det ringde på mobilen, som jag då otroligt nog fortfarande höll i handen, jag vaknar upp med ett ryck och blir så rädd så jag slänger iväg telefonen, så batteriet och skalet såklart flyger av. Datorn ligger på min mage, men den klarade sig oskadd. Tv:n var på, jag var fullt påklädd och sminkad. Känslan av att vakna på det sättet... Ja, går inte att beskriva, föreställ er själva.
Och på talan om att lyckas med saker.
För några månader sedan lyckades jag bränna mig på en Micro på jobbet, förstår inte riktigt ännu hur jag lyckades. Så nu har jag ett ärr på armen, sexigt värre, ska hitta på värsta coola historien om hur jag fick det.
Förra veckan på jobbet hade jag precis hällt upp hett vatten i en pappersmugg, och var påväg till mitt skrivbord, då det blev för hett att hålla i med ena handen, så jag försöker byta, stoppar in mobilen i munnen i ren panik, och precis när jag ska byta hand häller jag ut ALLT vatten på min hand och arm. Sved som ett as gjorde det och det tog ca 3 minuter så var handen och armen alldeles illröd. Så jag gick med ledsen min till en av mina chefer och frågade med darrig röst om det fanns något kylbalsam där, hon gav mig en orolig min med kommentaren:
- Men Christine, vad har du nu gjort?!
Ja, det löste sig i allafall, stod under rinnande kallt vatten i ca 40 minuter sen sved det inte längre, men känseln och rörelsekapaciteten i handen fanns inte kvar pga all kyla. Så jag fick vänta i ytterligare tio minuter för att kunna röra handen igen. Lyckat, så otroligt lyckat!

Och ännu en gång har jag skrivit ett långt inlägg med kanske för mycket onödig information, men är man pigg och rastlös så är man, mmmmhmm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0