Kvällsfilosofi

Varför blir det alltid så att man tänker så mycket på kvällarna? Tankarna bara flyger iväg hit och dit.
Känslor är speciellt. Vissa är man glad att man har, vissa önskar man hitta... Vissa önskar man att man aldrig har haft.
Jag har blandade känslor just nu... Men de är mest positiva. Jag har blivit så mycket gladare nu för tiden, och det känns alldeles underbart! Nu vill jag ha jul och julemys! Julafton i år ska jag först spendera hemma hos mamma, sedan går jag hem till pappa på eftermiddagen och slutligen åker jag hem till Sarah där det kommer väntas massa mys och kortspel in på småtimmarna, längtar redan!
Nä, nu ska jag kolla klart på Beck och Gunvald Larsson, sedan blir det nog sängen för min del. I morgon väntas jobb, 07:00 till 11:00. Sov så gott alla, och hoppas alla är lika glad som jaaag!



Tummen upp för glädje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0