Jag...

- Kastar nog ut tv:n ur fönstret om jag måste se Bredbandsbolaget reklamen en gång till
- Och mamma monterade upp en hylla så fel som det kunde bli idag
- Har insett att det är apsvårt att köpa julklappar till det manliga könet
- Har nog mer humörssvängningar under de tre veckorna då man inte har den lilla "kvinnoveckan"
- Höll på att ha sönder en prydnadssak på en affär idag och fick en ond blick från kvinnan i kassan
- Har fått höra på extremt killsnack
- Ska få en eller två bitchslaps av Emma
- Tycker Jamie Oliver är charmig
- Vill ha julafton, juldagen och nyårsafton nu
- Känner att jag vill trycka in all glass som är kvar i frysen i käften
- Borde köpa en ny stereo då min pryds av gamla OKEJ-klistermärken med Britney Spears, Avril Lavinge och texter där det står "jag är cool"
- Funderar på att färga mitt hår svart
- Tycker McSteamy är snyggare än McDreamy
- Är hungrig fast jag åt donken förut
- Ska nog äta lite sallad nu
- Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Du är.. En underbaring, En söting, en vän, en snygging, en vacker, sexig tjej och en tjej som jag tycker om =)

2010-12-08 @ 23:22:42
URL: http://asoderlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0