Intervju efter intervju

I morse kom en kvinna från den Europeiska Centralbyrån och gjorde en intervju med mig, Jag var en utvald av 3000 personer i hela Sverige som skulle svara på ca 80 frågor, om allt från hur jag själv mår och vad jag tycker om mitt samhälle. Kändes bra att få yttra sig lite, få sin röst hörd. Plus att jag fick två trisslotter på kuppen, dock nitlotter... Men det är ju alltid roligt att skrapa!
Sen ringde Ulrica och gjorde en liten intervju över telefon till hennes skolarbete, haha, min förmiddag har bara bestått av intervjuer känns det som.
Har precis slängt i mig lite lunch, kyckling och sallad, mums!
Nu ska jag iväg till jobbet i en timme för att gå på en timmes utbildning, efter det ska jag ner på stan och försöka hitta en julklapp till min käre broder. Han är den enda jag inte har köpt nåt till ännu, för det är så svååårt! Han ska nog bara få en teckning istället, med en ren på....
Aja, nu läre jag kila! Slänger upp en dagens outfit ifall det är någon som bryr sig! (Funderar dock på att byta ut stövlarna till mina uggs då jag såg att det var -14 grader ute, fyfan)





Jag måste börja sola lite, är ju fan hur blek som helst! Uffa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0