Harry Potteeeeeer!

Nej jag har inte gått på bion och ska skriva om den, och nej jag ska nog inte se bion heller förrän jag har sett alla föregångna filmer. Rubriken har en helt annan mening.
Har haft en bra dag på jobbet tack vare en underbar brud, Madeleine Sjöberg! Så mycket som jag har skrattat och så mycket som vi har flummat! Det behövdes kan jag säga.
Tycker faktiskt väldigt synd om henne då hennes killes hus brann här i veckan, det brann inte upp men allt blev rökskadat. Så jag gjorde henne på lite bättre humör idag, kändes bra.
Ibland behövs det sådana dagar då jobbet kan vara lite påfrestande på humöret, helt beroende på vad man får för slags kunder under dagen. Men jag märker att så fort man är på bra humör och får positiv energi, i detta fallet, från Madeleine, så blir allt så mycket lättare!
Dock måste nästan alla andra på arbetsplatsen trott att vi är lite efter, men det är vi ju i och för sig. Ingen nyhet där ;)

Vi kan ju ta lite citat som följdes av en massa skratt:

Madde: Alltså, jag kunde inte sluta skratta när det ringde
Jag: Varför inte?
Madde: För att jag tittade på dig!


Jag: Ååååh, jag börjar bli gammal!!
Madde: Jag vet....


Jag: Now we are going to speak engliiish
Madde: Yes we are!
Jag: Like Harry Potter (med en överdriven brittisk accent)
Madde: Harrrrry Pottäääär
Jag: Dont be sad
Madde: But i fired my house (?)


Ja, det är säkert hur tråkigt som helst att läsa, men just för stunden var det apkul!
Nu ska jag försöka sova i rimlig tid, i morgon väntas jobb 09:00 till 14:00, senare på kvällen ska jag hem till Anneli och julbaka med lite gott folk! Ser jag fram emot :)



Oh Happy Days!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0