Gott och blandat!

Håhåjaja. Idag är det lördag och snart har ännu en vecka passerat. Och snabbt har den gått, jajjamen!
Veckan började med jobb, sen var jag ledig onsdag till fredag, då kom nuvarande norgepöjken Daniel och hälsade på. Var roligt att träffa honom då vi ej har setts på ett halvår. Vi pratade lite, åkte till Gävle för shopping, hälsade på mor och far, och Buster såklart, som Daniel hade saknat!


Inne på en toalett på järnvägshotellet, haha. En rolig upplevelse!

Danieeeel i bilen påväg till Valbo

Glaaaad



Vad har då mer hänt på sistone? Har ju inte uppdaterat med bilder så bra, så tänkte ladda upp några jag har fått tag i. För några veckor sedan var jag och några brudar från jobbet hemma hos Madde och stänkte på! Blev krogen tillslut, förfesten innehöll god mat, massa skratt, prat, dans, bikiniöverdel (!?) som av någon anledning jag fick på mig, men dumpade den när vi for till krogen.


Bästa brudarna!

Jag och Mia



Sen hade vi även en kickoff på jobbet för att kicka igång det nya projektet. Massvis med folk samlades på stadshotellet, det bjöds på trerättersmiddag, prisutdelning, alkohol, trubadur och mer. Mycket trevlig kväll med arbetskamraterna.


Jag, Esmi och Madde

Jag och bror

Haha, Anneli, Linda, jag och Linus


Jag och Anneli-älsklingen!





Och till sist slänger jag in en bild från Italien där jag träffade min goda vän Marina för första gången, det var väldigt trevligt och hennes vänner var mycket gästvänliga och som tur var, bra på engelska! Vi käkade pizza på en jättemysig pizzeria, servitören började prata extremt snabbt på italienska med mig, jag satt mest som ett frågetecken, Marina förklarade för honom att jag kom från Sverige. Då lyste han upp och utbrast:
- Sweeedeen?! But you look italian! Oh, I love sweden! ABBA!!! Mamma Miaaaa, Here I go again, schalallaaa

Sen blev han så glad och bjöd oss på en efterrätt, någon slags paj eller kaka med majs i. Låter helt konstigt, I know. Men jag kände inte att det var majs i förrän jag hade ätit upp och frågade. För övrigt tyckte Marina och hennes vänner att svenska lät som finska, haha. Ja... Undrar om dom har hört finska någon gång?


Marina, jag och hennes två vänner från skolan





Sådäärja, nu har ni blivit uppdaterad med både text och bild! Har lite bilder från Sandra igår, då vi hade julmys, kikade på idol och avslutade kvällen med charader. Kan säga att det var längesen jag skrattade så mycket! Men de bilderna har jag inte hunnit ladda in i datorn ännu, så de bilderna dyker upp vid ett senare tillfälle!

Ikväll vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, står mellan att festa eller vara nykter just nu. Skulle vara kul att dra på fest, men jag pallar nog faktiskt inte att vara bakfull. Jag vill bara vakna upp i morgon, må bra och söndagsstäda och göra nyttiga hussysslor här hemma, vilket jag troligtvis inte kommer kunna göra om jag dricker ikväll, då min kropp är 60 år när det kommer till alkohol, det vill säga att jag blir extremt lätt bakis. Så vi får se helt enkelt! Nu ska jag fortsätta kolla på Leila bakar på tv:n, hon julbakar just nu. Måste kolla och inspireras så jag kan göra lika goda och snygga bakelser till jul. Christine julbakar 2010, sen kommer jag bli känd på mina bakverk och flyttar till LA där jag startar upp ett eget svenskt bageri och tjänar miljoner, sedan byggs företaget ut i hela världen och jag blir världskändis och festar på med Lady Gaga, som senare sponsrar mitt bageri med en låt så jag blir ännu mer känd. Sen när jag blir gammal och grå låter jag mina barn eller barnbarn ta över företaget, och så går det i arv i flera hundra år framåt, och vårat familjeföretag får IKEA att blekna!

 


Haha, jag blev tvungen att lägga ut denna bild som ett avslut. Hur sjutton ser jag ut i ansiktet? Ser ut som att jag kisar med ögonen hur mycket som helst! Men håret vill jag ha tillbaka, gärna nu. Gärna bara jag knäpper med fingrarna... snälla?


Kommentarer
Postat av: Anneli

Meh, Christine-älsklingen <3 Miss you hunny!

2010-12-05 @ 17:28:02
URL: http://asoderlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0