Friends for life

Söndag... Normalt sett brukar jag inte gilla söndagar, men idag vaknade jag med ett leende på läpparna av någon anledning. Underbart!
Helene ringde och sa att hon och hennes pojkvän Max var påväg hit, så jag började röja undan lite grann medan jag hade stereon igång på högsta volym. Att städa och lyssna på musik samtidigt är väl kanske det bästa som finns! Man glömmer bort allt damm man torkar bort, golvet man dammsuger, kläderna man hänger in i garderoben igen, och glasen, tallrikarna och besticken man diskar.
När de kom hit satt vi mest och snackade, de berättade om deras nya lägenhet och så i Stockholm. Helene har fått ett jobb som förskolelärare, tycker jag var bra! Efter lite tjöt och skratt var det dags för dem att åka vidare, och jag fick en mindre chock när jag såg att Helene fortfarande går runt i hennes skinnjacka!! Haha, jag fattar inte hur hon klarar det. Jag har på mig halsduk, vinterjacka, mössa, vantar och mina uggs men fryser ändå. Käre värld...
Snackade precis med Sarah, hon skulle jobba lite idag sen skulle hon komma förbi hit senare och hälsa på. Ska bli roligt!
Jag, Helene och Sarah har gjort mycket roligt i våra dagar, våra familjer är släkt med varandra, så vi har känt varandra i princip hela livet. Så många underbara minnen finns i mitt huvud, och på min dator, haha! Om jag skulle lägga upp dem skulle min blogg överhettas och lägga av! Men lite kan jag bjuda på.



Jag och Helene i somras


Det var en mysig dag i solen


Hahahah, jag och Sarah för många år sedan när vi åkte pulka


Jag och Sarah för typ två år sedan


Jag och Helene, Halloween 2009


Helene och Max i somras


Haha, Helene var jultome 2009!


Det var några av massvis med bilder på oss genom tiderna. Och fler ska det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0