.....................

Bloggtorka... inga... ord... finner... jag.
Och jag vill inte heller skriva ännu ett inlägg som börjar med: "idag har jag...." bläh! Tråkigt.
En räksallad med vitlöksdressing är förjävla gott för övrigt... Bara så ni vet. Heh.

.......... Hur vet man om det är rätt eller fel och dela med sig av sina känslor för någon? Antingen gör man ju det, och det blir till det bättre, men det kan ju även bli till det sämre. Eller man kanske aldrig vet, utan man måste bara chansa, take a risk so to speak.
Jag har ett litet dilemma nu faktiskt, vet inte alls hur jag ska göra.
Nä, nu blev det för seriöst.
Jag vill göra om designen på min blogg, men vet inte hur man gör, buuuhu. Får fråga Sarah om hjälp, hon brukar kunna sådant.
Vill ha lördag nu, vill ha julbak och julemys hemma hos Anneli med gott folk NU. Men det är ju inte så värst långt kvar, i morgon är det ju faktiskt fredag! Visst är det fredag? Måste kolla............. Ja, det var det. Shit när man är ledig från jobbet håller man inte koll på dagarna lika mycket. Har varit en mycket lugn men behövlig vecka, det tackar min stressnivå och mage för! Nästa vecka blir det lite mer och längre pass, men veckan där efter, alltså julveckan, ska det bli lugnare. Men ska nog försöka jobba på julafton.
Åker kanske till Östersund till nyår, har icke bestämt my mind ännu.
Vill vara frisk i halsen också, blev ju lite småsjuk nu när jag var hemma i dagarna, så då har jag inte behövt ansträngt rösten, men idag när jag jobbade var jag ju tvungen att prata konstant i ca 4 timmar, så det tog kan jag säga!

Nä nu ska jag sluta tråka ut er. Istället ska jag försöka fixa en matlåda tills i morgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0