En härlig måndag med trevligt sällskap

Det var en aning jobbigt att dra sig ur sängen vid klockan sex när man inte somnade förrän halv tre på natten. Men tanken på att jag slutade klockan elva gjorde det lite lättare.
Resten av dagen har spenderats med Natalie. Vi åkte först ner på stan och fikade på Waynes. Och jag drack kanske världens godaste chailatte! Fy fasiken vad go den var. Nya favoriten, lätt! Jag kan ju inte dricka kaffe längre efter magkatarren, lite tråkigt faktiskt, men sånt är livet.
Efter cirka en timmes prat och skratt drog vi vidare och kikade i affärer. Natalie handlade lite filtar och grejer till hemmet, som jag också egentligen borde göra. Men jag köpte en annan sak, ett par rosa mjukisbyxor! Haha, vi var inne på Team Sportia och då fanns det en avdelning med joggingkläder som var Limited Edition. Och jag kunde helt enkelt inte hålla mig från att köpa ett par, i chockrosa! Men de är så söta och verkligen supermysiga!
Vi avslutade våran tripp med ett meal på Sibylla... Ja, hur gick det med mitt nyttiga liv kan man undra? Jag motionerar faktiskt ca 4-5 gånger i veckan så ibland tycker jag att jag kan få unna mig. Men från och med i morgon går jag tillbaka till grönsaker och kött!
På talan om motion, nu ska jag premiärpromenera i mina mjukisbyxor. Här ska det brännas fett!
Ciao!



Ja, är de inte charmiga så säg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0