Utslagen på alla sätt och vis!

Innan jag kom hit trodde jag att dagarna skulle vara väldigt låååånga, eftersom det inte finns någon TV. Men dagarna bara flyger förbi!
Igår fjällvandrade mamma och jag, det tog cirka tre timmar. Vi åt färska hjortron som växte längs vägen och drack källvatten som rann nedför fjället, kan vara det godaste vattnet jag någonsin har druckit. Och snacka om utslagen man var efter vandringen! Men härligt var det och kalorier brändes. Lika bra det, med tanke på allt onyttigt jag har ätit.. Men det får man faktikst göra när man har semester!

Idag har vi varit i Östersund och shoppat lite. Men mitt shoppinghumör stannade kvar hemma, kände inte alls för att prova en massa kläder och trängas med människor. Men jag köpte lite saker i allafall;

* En svingod Adidasparfym
* En sminkborste
* Bronze-puder
* En film (Zodiac)

Så helt fy skam var det inte!
Ska ladda in bilder lite senare ikväll, är alldeles för hungrig nu. Måste få liv i bloggen igen känner jag.. Men hungern ska snart stillas, mamma håller på att göra lite soppa, och till det ska vi äta färskt bröd, muuuummmma!
Ikväll ska jag även blogga om ett ämne, alltså får ni läsa nåt annat än mina fantasilösa inlägg, kul va?
Hörs senare, Ciao!


Såhär ser jag ut just nu, trött och hungrig.. Men nu ropar mamma att maten är klar, wiiie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0