Saknar att ha en bra dator!

Eftersom jag inte har fixat mitt internet till min supersega dåliga skitdator, så skriver jag ett inlägg från mobilen. Idag har det jobbats. Gick till affären i det hemska regnvädret, eller ska vi säga stormen och handlade lunch. Kan vara dagens misstag. Kom tillbaka till jobbet hur blöt och frusen som helst! Blä. Aja, efter jobbet fixade jag mat och bokade en tvättid i morgon, klockan åtta på morgonen! Vad fan är det för fel på mig egentligen? Typ min enda lediga dag och jag tvingar mig upp tidigt. Sen nu senare på kvällen var jag över till Madde en sväng, trevligt var det! I morgon ska jag också åka och handla med helene, sen ska jag hjälpa henne att baka lite. En promenad ska det bli också har jag bestämt! Måste också städa lägenheten, men det kanske får bli på torsdag istället. Nä, nu ska jag försöka sova. Försökte även att ladda upp lite bilder på bloggen, men antingen är jag efterbliven, eller så är min mobil dum i huvudet. Eller så är det båda. Får försöka fixa det när jag får tillgång till en dator med fungerande internet. Godnatt på er gott folk! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0