Saker som Christine...

Inte tycker om sådär väldans mycket:

* Clowner
Fattar inte... vad är det som är så roligt med dom? En massa smink, stor dräkt och fult hår. Också kan de tydligen inte prata heller utan bara gör en massa läskiga ljud.

* Dockor i alla former och färger
De ser allmänt creepy ut, speciellt skyltdockor. Var på Team Sportia här i stan förut, där hade de en manlig skyltdocka gjord av SKUMGUMMI. Kom igen?!?! Och den var alldeles sliten och förstörd. Man får ju mardrömmar för fan...

* När man vaknar före alarmet
Man vaknar av sig själv, ligger och önskar i cirka en minut att det är långt kvar tills alarmet på morgonen ska gå. Man tittar på klockan och det är typ två minuter innan det ska ringa.

* Disktrasor
Jag vill inte veta hur mycket bakterier det samlas i en sådan... och när man har torkat upp en massa matrester och ska skölja ur det fastnar det i händerna.. eeeeuh. Ryser bara av tanken.

* När det är dålig mottagning på radion
Man sitter där i bilen och en bra låt spelas på radion, glädjen sprids i kroppen och man höjer volymen och precis när man precis har kommit in i låten börjar det spraka och knastra. Det är nästan så jag får panikångest när det händer.

* När det småregnar ute
Haha, det låter sjukt. Men när det kommer sådana där små regndroppar som egentligen bara flygger runt i luften och träffar ens ansikte, jag tål det inte! Det känns som att det skulle kunna vara någon som nyser på mig.


Ja, jag har lite tråkigt. Men jag har en bra dag framför mig! Nu ska jag hem och fixa till mig lite. Efter det blir det båtåkning till Albertina för en glassig middag med pappa och Cricke. Hanna och co kanske skulle följa med. Sen ikväll blir det festligheter för fulla muggar!



En del av detta lag blir det festligheter med ikväll, GILLAS!


Hon som är på bra humör idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0