Lite update

Nu uppdaterar jag lite, det har inte varit fattigt med bloggning för att jag har varit lat, det har varit så på grund av att jag inte har något internet hemma (URK). För det är något fel. Men jag försöker lösa det.
Hur som haver!
Nu är det helg och en veckas arbete har passerat, lite chockerande fort faktiskt. Var allmänt förvirrad när jag kom tillbaka från semestern, men det tog ungefär en dag sen var man på banan igen. Sen hjälper det extremt att man har så underbara jobbarkompisar! Speciellt Anneli. Fy så vi skrattade igår när båda jobbade kväll. Och vi spårade... verkligen! Haha, men men.. Det är så det ska vara.
Vad har annars hänt? Jag festade ju med brudarna förra helgen, det var verkligen roligt! Här är lite bilder som jag har skrapat ihop


Jag lyckades med en hyfsat bra frisyr, för en gångs skull


Louise, Natalie och Jag :)


Jag och min tremänning och kära vän Nathalie :)


Marie och Anna :)


Jag och Nathalie :)

Har fler bilder, men det krånglade när jag skulle ladda upp dem. Kan försöka sen någon gång, men en litet smakprov fick ni!

Har även, efter många försökt, fått en hyfsad bild på min nya tatuering också, kan ju lika gärna slänga upp en bild på den när jag håller på.


Nu när jag tittar på den så var den inte alls bra, men ni får titta noga!

Ja... Annars då? Inatt sover jag hos pappsen. Hoppas man kan sova ut lite i morgon, Elias har ju en tendens att vakna tidigt.
På tal om Elias btw, han yttrade ett extremt fint citat idag!
"Du är smal, men du har blivit tjockare"
Visste inte hur jag skulle reagera... Inte för att jag tycker jag har blivit större?! OMG. Nu kommer jag haka upp mig på det där i evigheter. Bröd och vatten för mig i fortsättningen, bantning hösten 2010 is ON.

I morgon ska jag träffa Hanna på dagen, sen på kvällen är det festligheter hemma hos Sandra med underbart folk, kommer bli awesome!
På Söndag ska jag och Anneli ut och cykla, bassar ju bra nu när jag måste gå ner i vikt. Och på måndag börjar jobbet igen.

Kan slutligen slänga upp lite bilder från fjällstugan, fyfan vad jag saknar att vara där. Jag mådde verkligen hur bra som helst, FRIHET säger jag bara. Ta mig tillbaka dit fort som fasiken.


Jag och Buster på toppen av fjället, extremt jobbig vandring för övrigt, tog väl cirka 3 timmar. Jag diggar min outfit också, snacka om vildmarksliv.


Haha, ja... såhär slut var man efter vandringen.. vackert? Nej...


Buster under fjällvandringen! Så fin så

Om ni undrar varför jag inte har lagt upp nån bild på mamma är för att hon protesterar mot det..

Nä, nu ska jag försöka bli trött, har en fullspäckad underbar dag att ta i tu med.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0