Hejdå vildmarken!

Försöker mig på ett mobil inlägg. Nu sitter jag och mamma i bilen på väg hem, känns lite tråkigt för jag trivdes så bra i stugan. Men det ska bli kul att komma hem och träffa alla vänner igen :) ikväll ska jag och hanna hitta på något skoj! Sen ska jag försöka träffa så många folk som möjligt innan jag börjar jobba igen på måndag. På lördag blir det partaj med nathalie, anna och marie ser det ut som. Det är ju cruising, vi får se vad vi hittar på och vart vi tar vägen, men hur som helst tvekar jag inte på att vi kommer ha det roligt! Lite lustigt var det idag, jag satt i bilen och sa till mamma att jag tyckte det var tråkigt att jag inte har sett något vilddjur på den här veckan, sen när vi åker en bit så ser vi en älg! Ja, plötsligt händer det! Nu ska vi stanna och äta lite, min mage kurrar!

Kommentarer
Postat av: Mathias Nordahl

Haha älgtjuren Mathias eller hur var det? ;D

2010-08-11 @ 20:20:58
URL: http://mnordahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0